reklama

Nahá koruna

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Nahá koruna

Si nahá koruna za chvíľu oblečená do biela

a pritom stále majestátne stojíš ako kráľovná.

Mne táto chvíľa hľadí chladnou rukou vlasy,

líca moje mení do červenej krásy.

Zato ty sa ešte šatu vzdáš,

ani kožuch si nechystáš.

Mňa za to striasa,

zo dňa na deň viac a viac.

Si nahá koruna až do jara,

kým zimu vystrieda teplejšia paráda.

Katarína Vonsová

Katarína Vonsová

Bloger 
  • Počet článkov:  13
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som ten, čo schová sa keď svieti slnko a keď príde tma rozprestrie krídla. Mám rada slová čo hľadajú svoj význam. Mám rada vety v ktorých každý si hľadá svoju časť bytia. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu